) ;background-repeat: repeat; text-decoration:underline;
Girls Generation

Farhanis live in Jitra 15 years PMR. Brave but scared and easy to make friends with anyone except men. Taken by Muhd Syazwan. Just a normal human Kindly click About. Be nice here.
.







replace this your cbox

width : max 240

Tuesday 25 June 2013 ? 0 Sone ?
Hi  elebadi  ! kmai nk story pasal p tasik harituh okey . mula2 aku g tusyen dulu pkul 3.30 smpai 5 then pkul 5.15 smpai 6.30  tusyen math aku tk masuk heheheh :D okey aku keluar tusyen pkul 5 ptg then tunggu dia dtg ambk kt watsons time tuh otw g watsons smpai ja kt watsons nmpk kereta family aku okey sumpah cuak hahaha takut depa nmpk  . so aku punt bg tw dia suruh ambk dkt depan al-ikhsan so aku punt jalan lah dri k-ceria smpai al-ikhsan then tunggu dia agak lama sbb dia nk mndi then bersiap lgi berejam wooo..... aku tunggu dia lama gila org duk tngok aku hbis . duk stengah jam wan mai dia tunggu kt smkj so aku punt lintas jalan g seberang sana . then smpai ja kt dia aku cubit dia aku ckp kenapa mai lmbt lah ap smua lah . then dia punt jelas lah kt aku sbb ap dia lmbt ap smua sumpah aku rasa besalah gila2 duk kejan dia b ayang mintak maaf taw :’( . okey then aku punt naik vespa dia kmi otw g tasik terus kmi p jalan belakang takut ad polis tk psai . time otw tuh dia suka bwak lju nnt bini dia jatuh tk psai amboihh....  okey smpai ja tasik prg pkat tngok hbis biasalah kmi kan sweet .... :D . lepas tuh g parking then kmi punt jalan2 lah kod tasik tuh . kami dduk kt ats tuh time tuh rmai la juga org yang mai biasalah hari cuti sekolah . pas2 ak ajak wan g dduk bwah pokok tuh sbelum tuh kmi g beli air dlu dahaga cekk oii..... then bru kmi p duk bwah pokok tuh. Smbil duk bwah pokok tuh smbil tangkap gmbr lah . nk tngok ? kt bwah ada lah . oky pkul 7.05 kmi balik lgi seklai dia bwak moto laju nk gila tk ingt bini dh kod . skali dia bwak laju aku cubit . bukan jahat tpi nk bg pengajaran kt dia . okey dh smpai rumah aku aku punt salam dia cium tngn dia smbil tnggal pesanan skit kt dia then balik . okeylah babai  Iloveyousomuch Shajewan ! nnt kita p lgi taw taw taw babai muahhh muaahh


Thanks for reading :) Do leave your comment




Older Post